środa, 11 lipca 2012

Eliankowo-Elfia sukienka Galadrieli :)

Parę dni temu poprosiłam Eliankę Moją Osobistą Mistrzynię Krawiectwa o pomyślenie nad sukienkami w stylu Władcy Pierścieni. Chodziło mi o suknie w stylu Galadrieli i Arweny. Elianka jako znawczyni klimatów tolkienowskich z ochotą wzięła się do dzieła, codziennie raportując jak przebiegają prace. Jednakże ostatecznego wyglądu i pomysłu nie zdradziła i nie miałam w ogóle wyobrażenia jak te suknie będą wyglądać. 

Jakie było moje zaskoczenie kiedy wczoraj znalazłam na biurku przesyłkę od Elianki z gotowymi sukieneczkami w środku :D 

Ona je uszyła w ekspresowym tempie ! ! !

Ponieważ Josh jest chwilowo niedostępna w domku - jest na gościnnych występach ;) a moja oryginalna Barbie Galadriela w witrynce świeciła gołą pupą (gdyż kupiłam ją bez ubrania) to postanowiłam sprawdzić jak będzie się prezentowała w sukni od Elianki :D

Ślicznie Ci dziękuję Elianko :* te  suknie są bajeczne i zjawiskowe :) wiedziałam do kogo się zwrócić :D

Jeżeli chodzi Wam po głowie jakiś projekt to skontaktujcie się z Elianką a na pewno zrealizuje Ona Wasze marzenia :)

To bez zbędnego rozpisywania się przedstawiam cudną elfią suknię by Elianka
 



 Zerknijcie jakie piękne są szczególiki na tej sukni :)





 
Jeszcze raz ślicznie dziękuję Elianko za spełnienie moich marzeń :*


14 komentarzy:

  1. już mówiłam na blogu Elianki że piękna ta elfia szata , normalnie dzieło sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No śliczna sukienka <3 Zazdroszczę ci jej :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę, że się podobają! Polecam się na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Galadriela wygląda cudnie :) ciekawa jednak jestem jak Josh będzie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Galadriela jest śliczna! Pamiętam, jak byłam mała to zawsze patrzyłam na lalki z Władcy Pierścieni, siedząc obwinięta kocem niczym peleryną drużyny :D
    Na razie zadowalam się Gollumem/Smeagolem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i na pewno o wiele lepiej wykończona niż oryginał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam i podziwialam na blogu Elianki, Barbie prezentuje się w tej sukni rownie pieknie jak eliankowa Mila :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wygląda! Zjawiskowa :))

    OdpowiedzUsuń
  9. woow!cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej... ZUpełnie jak Garadriela!

    OdpowiedzUsuń