sobota, 13 października 2012

Moje Hybrydkowe Pullipki :)



Na początku pochwalę się jedną z wielu cudnych sukienek, które Franczeska przywiozła z gościnnych występów 
u Elianki :) 

Ślicznie dziękuję Elianko za te piękne ubranka, które uszyłaś Franczesce :*







 I zmiana wigu :)




Robiąc te zdjęcia uświadomiłam sobie, że jednak nie wszystkie little pullipowe hybrydki mam w swojej kolekcji. 

Brakuje mi jeszcze little pullip na ciałku obitsu 11cm ;) 

Franczeska w sukiennce od Elianki, a maluchy w ciuszkach od niezastąpionej Dagi z Zuzankowa :)

I moje trio hybrydek :)

Franczeska na obitsu 21cm, Livka na busou shinki, a Rose na picconeemo :)





Nieźle dzisiaj wiało ;)




Osoby które zastanawiają się nad ciałkiem picconeemo proszę o przemyślenie swojej decyzji. Jest ono wyjątkowo nieustawne i sztywne, nie można zginać stópek. Mi po kilku sesjach złamała się noga Rose. Korespondowałam z mimiwoo i dowiedziałam się, że nie ma wymiennych części do picconeemo i nie mam co liczyć na wymianę ciałka więc dobrze przemyślcie swój wybór. W najbliższych dniach spróbuję naprawić tą nóżkę ale nic sobie nie obiecuję - na razie nóżka trzyma się na taśmie klejącej  dwustronnej :(



Dla poprawienia humoru macie moją Livkę w czerwonym fur wigu :)



16 komentarzy:

  1. Wspaniała kolekcja :) Może niedługo pójdę w Twoje ślady... ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Livka świetnie wygląda w czerwonym wigu : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna Rose. Kto by pomyślał, że to ciałko jest tak kruche - innego określenia nie znajduję na to co pragnę powiedzieć. Mam nadzieję, że uda się ją skleić na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje dziewczyny <3
    Szkoda, że to piconeemo to taka lipa, takie urocze jest i zgrabniutkie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie wszystkie są ;3
    a ubranka mistrzostwo, cudowne ;)
    Oh, a planowałam kiedyś kupić piconeemo, szkoda ze nie ma dostępnych nigdzie ciałek jak ma Livka ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że powiedziałaś bo o mały włos bym go nie kupiła :)

    Ogólnie planuje wstawić Blythe od Lps na ciałko Busou Shinki chyba że znajde coś typu picconeemo tylko nierozpadające się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że picconeemo okazało się słabe. Miałam na nie chrapkę.

    Uwielbiam twoje dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję Rose złamanej stópki :( Ten czerwony wig mnie rozwalił - wygląda MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem jak oglądam twoje hybrydki, to tak samo mnie zachwycają ^^
    Mam nadzieję, że uda się skleić nóżkę Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście Franczeska nabyła cudne ciuchy, a hybrydy to cud miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ciuszki dostałą Franczeska :D
    A dziewczyny świetnie wyglądaja razem ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. sweet zdjęcia
    zapraszam:
    http://moj-swiat-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. poddziwiam! rewelacyjny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń