środa, 8 sierpnia 2012

8. Korale - Livka plus Spodziewajka z Zuzankowa

Dzisiaj dostałam paczuszkę od Dagi z przecudowną zawartością :) 

Bardzo dziękujemy te rzeczy są takie piękne i wspaniale wykonane. A niespodzianka dla Kenzi przesłodka. 

Wielkie buziaczki dla Ciebie Daguś :*

Najpierw zdjęcia na dzisiejszy temat - Jak korale to tylko naturalne ;)

Wig w którym jest Livka to również prezent od Dagmary :)




A teraz paczta i podziwiajta :D jakie cudowności dostały moje dziewczyny od Dagmary :D





 Zobaczcie jaki słodziak z tego króliczka :)


 Bonusik :)


Jeszcze raz bardzo dziękuję Daguś :) 

Żyj nam sto lat ;)

8 komentarzy:

  1. Pomysłowe zdjęcia :)
    Urocze prezenty a króliczek jest przesłodki n_n

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ wspaniałość!!!! zazdroszczę serdecznie,szczególnie tych bluz cudnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. urzekły mnie te miniaturowe ubranka :) są super :D kłólik też przytulaśny ^^ A Livka skojarzyła mi się z wesołą nastolatką ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudeńka.... Króliczek - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tymi 'koralami' ;) Śliczne te prezenty. zazdroszcze! :) A króliczek.. cudo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, pasiasty golfik i bluza z kapturem są przecudne.
    Ładnie Livce w prostej grzyweczce.

    OdpowiedzUsuń
  7. och cuda, Daga ma złote palce. Ubranka przepiękne, ale ten królik.. och ukradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bluzeczko -golfik zrobiony na mini drutach jest megaa. nie no nie mogę pani Dagmara jest mistrzynią robi same dzieła sztuki. :)
    Dziewczyny dostały bardzo piękne prezenty aż po zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń