wtorek, 25 września 2012

Spamik zdjęciowy na powitanie Rose



Ślicznie Wam dziękuję za tak miłe komentarze pod ostatnim postem :) 

Na żywo Litlle Pullip Grell jest prześliczna :) 

Ciałko jest trochę trudne w ustawianiu i nie do końca chce ze mną współpracować (busou Livki nie rozbestwiło) ale i z nim sobie poradzę.

Pomimo zmierzchu zabrałam dziołchy do ogródka żebyście w świetle dziennym mogli zobaczyć moją Rose :)

Piękna Rose oficjalnie wita się z Wami :)










 A ta co tak zaciera ręce ;)

 

 Ona chyba coś knuje ;)


 Bonusik - Moje dwie ślicznotki :)


16 komentarzy:

  1. Cudne są :) obu ci zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sprawie sobie little dal na takim ciałku jak ma twoja rose!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, zresztą obie są cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rose jest olśniewająca, a jej uśmiech hmm... :)strasznie podoba mi się bluzo- tunika jaką ma na sobie pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzroku od Rose nie mogę oderwać przez te zgrabne nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rose jest niesamowita. Livka oczywiście też

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudna, taka urocza :3 Uwielbiam Grell, przez ciebie sama takiej paskudy zachciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka Ona śliczna!!
    Się zakochałam i w dodatku to imię....
    Cud, miód i orzeszki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są obie. Mam wrażenie, że Grell ma inną twarzyczkę, bardziej przypominającą dużego Pullipa. Może na tym polega tajemnica docolli?

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna jest!nie dziwię się,że zdecydowałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka łaaaaadnaaa :3 Ostatnie zdjęcie jest cudowne. Serio piękne :3 uwielbiam je ^^'

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięnie .... i piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello from Spain: be two dolls are gorgeous. They are wearing very nice clothing, keep in touch

    OdpowiedzUsuń