niedziela, 9 września 2012

W poszukiwaniu grzybków :)



Ponieważ pogoda dzisiaj dopisała i świeci przepięknie słoneczko zabrałam Livkę do lasu na poszukiwanie grzybków. Musze Wam powiedzieć , że jest ona najbardziej fotogeniczna ze wszystkich moich dziołch ;)
Ubranka i Pan Żabulec oczywiście z Zuzankowa od Dagi

Od razu uprzedzam zdjęć jest od groma :)

No to ruszamy na poszukiwania.


 Hej ho, hej ho do lasu by się szło.


O jakie piękne wrzosy, ale grzybków nie ma.




Chodź Panie Żabulcu razem poszukamy grzybków.




 Wejdę na drzewo i się rozejrzę.



 Ooooo..... Big M. jednego, "zajączka"znalazła.


O ten jest piękny szkoda, że trujak :(

 
 Mam znalazłam - jaki śliczny mały podgrzybek :D


 A tak wygląda trujący kuzyn podgrzybka:


 Och jak przyjemnie pogrzać się w słoneczku :)






10 komentarzy:

  1. O udane grzybobranie widzę było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna wyprawa!zdjęcia we wrzosie są boskie!ja też chcę na grzyby!
    a żabcia słodka,ale to już pisałam pod poprzednim postem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nabrałam ochoty na grzybobranie... ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że grzybków troszkę było ;-). Livka urocza jak zwykle...

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia :) Liv poszukująca grzybów wygląda świetnie. A towarzysząca jej żabka jest rozkoszna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dziś byłam z moimi pannami w lesie ;) grzybów szukać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale udane grzybobranie super! My dziś spędziliśmy cały dzień w samochodzie więc zazdroszczę okropecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała lekcja dla zbieraczy grzybów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: I love this doll in the woods. The basket is very nice. I also like the clothes she wears .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  10. These photos are great!! The doll appears so cute and sweet. It's like little riding hood but an updated version of this character.

    souldemunecas.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń