niedziela, 24 lutego 2013

W poszukiwaniu odpowiedniego wigu dla Josh part 3 :)



Ponieważ kupiłam dwa wigi byłabym straszna gdybym nie przymierzyła jak moja Josh wygląda w tych włoskach :D Zawsze zastanawiałam się jakby wyglądała w tym kolorze. 
Josh bardzo mało gości na moim blogu ponieważ jako Elfia Panna zajmuje miejsce w witrynce z Lotrem. Jest lalką do podziwiania z pięknym makijażem od Kamarzy :)
 
Docelowo to również jest wig dla Suzie :) Josh po sesji wróciła do swojego stockowego blond wiga i do witrynki :D Wolę ją w jasnych włoskach.

Ślicznie dziękuję za przemiłe komentarze pod adresem mojej odmienionej Suzie i odpowiadając Eliance Suzie jest zaraz po Livce drugą moją ulubienicą ;)

Odpowiadając alexisdoll  wigi kupiłam u coolcat :) Na pullipy są za duże ale dla Icy Doll idealne :)

Panie i Panowie oto czarnowłosa Joshika.




 Zdjęcia bez lampy:




Obie dziewczyny razem :)


 
  Dwa moje Kamarzowe cudeńka :D


12 komentarzy:

  1. Prze pięknie wygląda w tym wigu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety! Joshi wygląda zniewalająco w tym wigu, przepięknie! Jak dla mnie - najlepiej ze wszystkich fryzur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I like both dolls. The pictures are very expressive ... keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pasuje jej, wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje jej ! Idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny,lśniący wig!Josh wygląda super,aczkolwiek wolą ją w jasnych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie bardzo fajnie wyglądają w tych wigach :) Każda z nich jest w swoim rodzaju ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. obie wyglądają przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem ta fryzurka pasuje do niej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! pasuje do niej ta fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń