wtorek, 9 lipca 2013

Wygrane Candy u Dollinki



Miałam przeogromną przyjemność wygrać candy u Dollinki :)

Nagrodą była niespodzianka. 

Bardzo, bardzo dziękuję Agnieszko za te śliczne rzeczy  :*

Wszystkie są takie cudne i  piękne :)

Zobaczcie jakie cudowności dostałam.

wszystko było zapakowane w cudne pudełeczko, ozdobione kokardką oraz w kolorowe bibułki.


w środku znalazłam same cukierasy :)


 Dziękuję za śliczną karteczkę z dedykacją oraz za przepyszną czekoladkę


 Najbardziej zaskoczyły i ucieszyły mnie cudowne irlandzkie suveniry :)

Śmieszny magnes na lodówkę

 
Fantastyczna przypinka ze szczęśliwą irlandzką koniczynką oraz komórkowe dyndałko :D



 Możecie się tylko domyślać co zrobiłam gdy ujrzałam ten napis ;)


Ale to nie koniec cudowności :D


Oto jaką cudną sukienkę autorstwa AudreyClaraKaty dostałyśmy:
Spineczka również była dołączona do zestawu :D

Moja śliczna modelka Joshika :)








Jeszcze raz bardzo dziękuję :* 
Agnieszko zrobiłaś mi bardzo miłą niespodziankę :)

11 komentarzy:

  1. Śliczną niespodziankę dostałaś, bardzo ładna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał, to dopiero niespodzianka.Cudne rzeczy dostałaś!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej. Ale ona jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że nagroda się podoba :-) Joshika wygląda ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje - prezenty piękne i smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Me encanta la ropa una preciosidad.
    Un abrazo.
    Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze wszystkich prezetowych cudowności... najcudowniejszy lodówkowy włamywacz... czyli Kot. Kolorem pasuje do modelki ziolonookiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ superowe cukierasy!gratuluję!

    sukienka jest przecuuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna wygrana. Gratuluję Ci!!! Mnie jakoś ta sztuka wygrywania nigdy się jeszcze nie udała...
    Joshika w nowej sukience wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń