niedziela, 8 września 2013

Dla Każdego Coś Dobrego :)



Skoro mam pusty wózek to wypadało go czymś zapełnić ;)

Chciałabym Wam przedstawić czym udało mi się go wypełnić po brzegi.

Dzisiaj gazetki i zestaw szkolny :)

Dla każdego coś dobrego :D



Dla fanów Harrego Pottera zestaw gazetek (w środku każda jest taka sama - mają zdjęcia aktorów)



 Dla Kinomaniaków też się coś znalazło :)


Dla wielbicieli telewizji mam kilka magazynów :D


Moje stare wzory:



 


A oto zestaw podręczników :)

Podręczniki mają środki takie jak moje książeczki.
 


 Zeszyty w środku mają linie oraz krateczkę.




Cena gazetek wszystkie po 5 zł za sztukę, podręczniki 8 zł za sztukę a zeszyty 4 zł za sztukę.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem zapraszam na ozuszka@op.pl.

 
Zapraszam na jutrzejszy wpis - będą nowe książeczki oraz kilka innych nowości :)

10 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądają te wszystkie książeczki i gazetki :-) zeszyty cudne :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I adore your mini books and journals. Very cute ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miniaturki, a wózek po prostu mega! Skąd go wytrzasnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. super kącik prasowy :) wózek sklepowy wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gazetki mega! Ale skąd ten wózek? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gadżety!
    Bardzo fajny wózek!

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam dokładność wykonania i świetny pomysł :)

    Zapraszam po wyróżnienie :)
    http://lalkacrochetka.blogspot.com/2013/09/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń