niedziela, 4 maja 2014

Następne cudowności od Ani :)


Zobaczcie jakie cudowności znowu dostałam od Ani z bloga bezdomkowa

Ania po mału rozpoczyna budowę swojego domku, mam nadzieję i trzymam kciuki że już niedługo nie będzie bezdomkowa ;)

Aniu bardzo dziękuję za wspaniałości miniaturkowe :*

A teraz paczta i podziwiajta :D

Tulipany są przepiękne nie mogę się na nie napatrzeć :)




Przymierzałam mojej Livce ostatnio różne wigi ale stwierdziłam że w tym rudym jest jej chyba najlepiej. A Wy jak sądzicie?


11 komentarzy:

  1. Śliczne akcesoria^^
    Ja także uważam, że Livce w rudym najlepiej, tak naturalnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowa Panienka z niej. Śliczny z niej rudzielec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Livka pięknie wygląda w tych włoskach i w otoczeniu cudnych kwiatków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Livka cała w kwiatkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te miniatury, a najbardziej mnie urzekł kwiat w białej postarzonej doniczce :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super miniaturki, podziwiam :) Livka w rudym wygląda świetnie jak chyba większość kobiet ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku też nie mogę się napatrzeć są zrobione z taką precyzją <3
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Nowy nagłówek bardzo ładny, choć i poprzedni przykuwał uwagę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite te maleńkie tulipany:)

    OdpowiedzUsuń